6204. dzień niepodległości Księstwa Sarmacji
201. dzień panowania Piotra III Łukasza
Ród von Hippogriff, Januszek von Hippogriff-Pałasz, 06.01.2019 r. o 20:01:06, tantiemy: 6 479.00 lt
Skąd jest ten "Ród von Hippogriff"?
Seria wydawnicza: Początki Rodu von Hippogriff
4i335UDo.png


Witam! W tym artykule mam zamiar przybliżyć państwu historię Rodu von Hippogriff.
Myślę, że mało osób zna ten ród a jego dzieje są bardzo ciekawe. Zapraszam do czytania! :-D

A więc jak to z tym rodem było?

Historia Rodu von Hippogriff wiąże się z byłym Królestwem Południolandii (obecnej Republiki
Suderlandu) oraz z obecnie żyjącym wielmożnym Józefem Sowińskim.
A oto fragment z historii nowożytnej obecnej Republiki Suderlandu:
"W wieku XVII tuż po zakończeniu II wojny Wunikuńskiej ród Gryfów po wymarciu linii panującej Ameryków przejął władzę w państwie. Za protoplastę ich dynastii uznaje się Augusta Gryfa- Kanclerza Królewskiego w latach 1690-1695. To właśnie jego potomek- August Jan I Gryf przejął koronę. Pod jego panowaniem państwo rozwinęło się. Jednakże tuż po śmierci Augusta Jana z niewyjaśnionych przyczyn doszło do konfliktu rodowego na tle politycznym. Pretensje do korony zgłaszał ród Mortesów popierany przez magnatów pochodzenia wunikuńskiego jnatomiast w imieniu prawa do korony małoletniego wówczas Jana II wystąpił arcyksiąże Józef oraz ród Gryfów wraz z poplecznikami oraz ród Razorinów. Po 3 latach bezkrólewia i anarchii wyparto Mortesów z kontynentu Suderlandu i wstąpił na tron Jakub I pochodzącego z linii Delilandzkich Gryfów. Odbudową państwa zajął się Jakub I Odbudowiciel- wnuk Józefa. Jako pierwszy nakazał obwarowania miasta będącego siedzibą rodu Gryfów- Delilandu. Wówczas miasto te zaczęto uważać za stolicę całego państwa. Kraju wrócono dawną świetlność jednak zabiegi te zostały zaprzepaszczone. Gdy na tron wstąpił Konrad IV Zamknięty postawiono na izolacje. Państwo uspokoiło się jednak znikło z map świata."

Co dalej?

24 maja 2016 Śp. Król Krzysztof Gryf mianował Józefa Sowińskiego na kanclerza Połudiolandii i tego samego dnia oficjalnie proklamowano Królestwo Połudiolandii. 26 maja Józef Sowiński na skutek decyzji tegoż króla uzyskał szlachectwo i dołączył do rodu Gryfów (LINK do postanowienia króla). Niestety krótko utrzymuję się taki stan rzeczy, ponieważ wkrótce następuje tzw. Kryzys Rządowy, który wybuchł po 12 września 2016, kiedy zmarł Król Krzysztof Gryf. Po tym wydarzeniu Józef Sowiński musiał wyemigrować i po kilku miesiącach przeniósł się do Królestwa Hasselandu. Królestwo Południolandi zostało zamienione w Republikę Suderlandu i tak jest do dziś.

Dalsze dzieje Rodu von Hippogriff.
Kiedy Józef Sowiński wylądował w Królestwie Hasselandu reaktywował ród. Był ostatnim członkiem rodu. Po latach pracy w Hasselandzie jego aktywność spadła a do Hasselandu powrócił w chwili, kiedy Hasseland jest w Sarmacji. Było to przed niecałymy 2 miesiącami...


Odnosząc się do mnie wraz z Tadeuszem Brusem myśleliśmy nad założeniem rodu. Wtedy odezwał się do nas Józef Sowiński i zaproponował kolejną reaktywację rodu. Zgodziliśmy się i od dziś pragniemy, aby ród się rozwijał.



Jest to historia rodu. Dziękuje za przeczytanie artykułu i zapraszam do odwiedzenia instytucji rodu jaki przyłączenia się do niego.LINK.


Żródła:
1. http://micropedia.wikia.com/wiki/Republika_Suderlandu
Dotacje
Ten artykuł dotowali: Tadeusz von Hippogriff-Brus.
Serduszka
Nie jesteś zalogowany i nie dodasz serduszka
Komentarze
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Erik Otton von Hohenburg, 06.01.2019 r. o 20:09:44
Bardzo ciekawe, życzę powodzenia :)
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 06.01.2019 r. o 20:34:00
@HochErik
Dziękuje i nawzajem. ☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Prokrust Zombiakov, 06.01.2019 r. o 20:57:10
Czy można zapytać dlaczego seniorem rodu nie został Józef Sowiński.
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 06.01.2019 r. o 21:01:32
@Zombiakov
Tak wyszło przy rejestracji. Wielmożny Józef Sowiński został póżniej dopisany, ale też oparło się na związkach rodowych. Wielmożny Józef Sowiński jest dla mnie i Tadeusza Brusa wujkiem nie rodzicem. W lini sarmackiej rodu ja zostałem seniorem. Coś w tym stylu.☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Ignacy Urban de Ruth, 06.01.2019 r. o 21:04:35
Nie kumam tego - w herbie gryf, w polskim tłumaczeniu nazwiska gryf, a brzmienie oryginalne nazwiska: "z hipogryfa". To się nie spina, przecież gryf to miks orła i lwa, a hipogryf (jak sama nazwa wskazuje - koń, gr. hipos) - orła i konia.

Reszta gites :P
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 06.01.2019 r. o 21:13:53
@ignac
Propozycja zmiany nazwy wielmożnego Józefa Sowińskiego. Taka drobna zmiana ☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Tadeusz von Hippogriff-Brus, 06.01.2019 r. o 21:35:16
To tylko nazwa ☺
odpowiedz
Hewret von Thorn, 06.01.2019 r. o 22:04:38
Zauważam, że w ostatnim znaczna część obywateli państw trzecich przenosi swoją aktywność do Sarmacji. Czyżby KS stało się jedynym sensownym miejscem do v-bytowania?
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Prokrust Zombiakov, 06.01.2019 r. o 22:11:00
Chyba od dawna nie ma co do tego wątpliwości. Bycie gdziekolwiek indziej to samotność i desperacja.
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Józef Sowiński, 06.01.2019 r. o 22:17:40
@Hewret Jeśli chodzi o moją osobę jest to raczej wynik wykluczenia ze społeczności Suderlandzkiej, i przyjęcia w Hasselandzie. Jako że Hasseland został włączony do Sarmacji tak i moja osoba przeniosła się tutaj.
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Ignacy Urban de Ruth, 06.01.2019 r. o 23:41:24
@JanuszekPalasz Nie zrozumiałem. W sensie zaproponował zmianę na Hipogryfa? :)
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 07.01.2019 r. o 07:37:09
@ignac
Tak. ☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Michelangelo Piccolomini, 07.01.2019 r. o 13:41:16
@Hewret Tak.
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 07.01.2019 r. o 13:45:43
@Hewret
Na pewno.☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Julian Fer at Atera, 07.01.2019 r. o 17:19:39
Trzymam kciuki. Oby tak dalej :)
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 07.01.2019 r. o 17:59:14
@JulianF
Dziękujemy. Na pewno będziemy aktywni. Już mamy w planie zorganizowanie jednego wydarzenia.☺
Ale więcej niebawem
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Ignacy Urban de Ruth, 07.01.2019 r. o 20:43:26
@JanuszekPalasz W takim razie chyba powinna iść za tym zmiana herbu i polskiego brzmienia? :P
odpowiedz
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 07.01.2019 r. o 21:31:09
@ignac
Też nad tym myślałem. Na pewno za niedługo.☺
odpowiedz
Lubią ten komentarz: Januszek von Hippogriff-Pałasz.
Gotfryd Slavik de Ruth, 13.01.2019 r. o 23:33:55
Ciekawie opisane, pewne fakty mnie zaciekawiły.
Ten komentarz czeka na serca.
Januszek von Hippogriff-Pałasz, 14.01.2019 r. o 08:25:26
To dobrze. :-)
odpowiedz
Dodaj komentarz

Nie jesteś zalogowany